Isnin, 15 Jun 2009

nak balik yey!

lagi 4 hari balik ke rumah bzw kampung halaman.. Nak jumpe sume orang..hahaha makan berak makan berak da staun da kat sini..tipu!!!!!! tolak dtg sini lambat seminggu dan balik cepat seminggu....tak sampai setaun kot....hahahaha kalo sebulan sepurnama kan..kalau setahun????
tengok angka setahun cam 1..kejap gle,,tp mcm2 da jadi...
ada yang di sangka...ada yang tak di sangka.....ada yang di jangka dan ada yang tak di jangka(cop ape beze sangka ngan jangka) aku harap 4 hari ni berlalu dengan pantas
sebab aku da kene selseme rame- rame ni... da parah sangat da...rase nye kalo lame lagi mau aku koma..tak pon mampus terus...ok la kate kan la x mampus..maunye aku cacat seumur hidup...sape kate duk seberang lautan ini indah...ok indah la jugak..kalo amek gambar tengok pemandangan palsu kat panometer leipzig......ok sambung...indah jugak kalo amek gamba berbackgroundkan rapsfelder... tapi bile da dalam gamba tade yang dapat bezakan yang mane palsu...begitu canggih camera olympus ku yang dah lame duk dalam laci ...tp nak wat camne itu la teknologi canggih abad ini...
berbalik kepade selseme rame2 yang aku hidapi tu...aku rase nak g jmpe doktor lah..tapi kat sini kene wat termin la ape la....memang la jumpe doktor di cover pakai versicherung..tapi sape nak bayar duit g APHOTHEKE???? duit lg tu..da la beskal tade org nk beli...
eh panjang lak ...nenanti smbung lagi lah....

Tiada ulasan: