Isnin, 26 Oktober 2009

trouble is a friend..

dulu mase kat doclan lain masalah nye...dah balik msia lain pulak masalahnye...betul kate lenka..trouble is a friend...dan itu lah dugaan tuhan...supaya kita lebih matang....kalau ade penimbang kepale..mau nye kepale aku punye berat mencecah ke 45.3 kg...di beban dengan masalah..org kate setiap masalah ade penyelesaiannya..x kira lah ianya lambat atau cepat..tp friend tak kan pernah jadi trouble..cume ade sesetengah org yang x menghargai kawan je yang ckp cm tu...kdg2 pelik..bila ckp, kawan lah segala2nya... tapi dia sendiri x menunjukan fungsi sebagai kawan...ape kah maksud semua itu... memberitahu semua org , umpama dia tak mempunyai kawan...tapi kawan yang sedia ade yang sedia dengar masalah nya..tak dihiraukan..lepas tu salahkan kawan..at last die cari kawan baru..dan kelihatan hepi aje..hmm tu la org yang x kenal erti persahabatan..sahabat yang mkan tido berak same di sisihkn..sahabat baru di sanjung..ahh persetan sumua itu... ah sesungguhnye aku telah melanggar pantang..sebab? aku teremo di blog..dah sebaris dengan para emoticon yang selalu emo di blog....hahaha...yang lagi masalah yang tidak boleh di cerita....aku simpati..tapi aku kene cekal..kalau tak apa yang di rancang x jadi.....hmmmmmmm...
dan masalah lagi..masalah tenet..meracuni aku.....dah nak pekse...
aaaaaaa nape men tenet lg....dah lah..nak sambung...sambung men fb..ha ha ha

Tiada ulasan: