Rabu, 10 Februari 2010

I hate hanum(bukan name sebenar)

Entri kali ini mengisahkan tentang kebencian berorang- orang gadis terhadap seekor makhluk tuhan yang bernama Hanum (bukan nama sebenar). Pagi tadi datang akan sahabat yang bernama Raju kepada gadis- gadis ini..

Raju: Hanum x suka 2 daripada korang
Airin: Oh tidak..apa salah kami
Raju: Die kate ade 2 orang dr korang ni pelik sikit...perangai teruk..
Ilah: (sambil menggaru- garu gg nye) Kenape die ckp macam tu..ape kami dah buat.
Raju: entah lah ..selame aku bersame korang , aku tengok korang ok je..
Salmah : Ko rase die penah ke bergaul dengan kami?? Cakap nak lebih...depan2 bukan main baik lagi..adik angkatlah..sahabat sehidup semati lah..Kalau ye pun x puas hati,, cakap lah depan2...buat naikkan suhu KL aje
raju: Itu lah yang aku x paham, die tak kenal korang, x patut die ckp mcm tu..kutuk korang kat org lain..ah bukan korang je..ade budak lain tu siap sebut name lagi...

berorang- orang gadis ini merasa kepanasan yang teramat sangat. Hanum yang selama ini di hormati, di sanjungi, rupanya bermulut longkang...macam celake saje gayenye

Kisah airin dan hanum
imbas kembali 7 bulan lepas,

ketika 1 perjumpaan diadakan...
semua org berada dibilik mesyuarat, kecuali airin yang datang lambat...Hanum di situ tercegat memandang airin yang baru sampai..tiba2 die bersuara..

hanum: Kita sekarang di Malaysia, bukan di Thailand mahupun taiwan. Kita orang Islam x boleh tindik hidung. Haram hukumnya. So kalau boleh lepas ni saya x nak lagi tengok Airin pakai lagi benda2 ni suma.

airin memandang hanum yang tidak bertudung seraya menjawab; baik (wah tak tahu pulak aku sejak bila islam benarkan orang x pakai tudung)...........cakap x serupa bikin lah bro!

Kisah orang ramai dengan Hanum
imbas kembali 3 bulan lepas..

Rafael: Hanum acap kali kami sampai disini, banyak pensel warna dan berus lukisan kami di ambi oleh kumpulan lain. macam mana kami nak melukis???
Hanum: Korang jangan risau. korang ni dah macam Adik- adik aku aje.. segale kebajikan ko aku jage.. hak korang akan aku perjuangkan. Aku berkuase disini. Yeahhhhh..

Itu janji hanum, dan menganggap gadis2 tadi seperti adiknya sendiri...

kisah Hanum dan raju
tiada imbasan kembali..kerana ianya berlaku sekarang...

Hanum: Raju, macam mana dengan budak2 tu..ok?
Raju: Ok je diorang, xde hal, x buat masalah..
Hanum: Iye lah tu, ko tak rase ke ade 2 orang antara diorang tu perangai pelik..suka buat hal
raju: eh takde lah..ok je....sape 2 orang tu
Hanum : ala nanti ko tahu lah..diorang ni memang. tu kumpulan yang lagi satu tu..ko kenal si jais dengan harun ?? ha tu lagi teruk..jahat..ei

Kisah kak rin dengan Hanum yang diceritekan kak rin kepada ilah
imbas kembali 2 tahun lepas

Kak rin: Kalau ade umat manusia dalam dunia ni yang paling x boleh dipercayai, maka Hanum lah orang nye
Ilah : kenape kak?
Kak rin : Die tu dah lah ketua kumpulan akak, org yang dipercayai, boleh pulak die cerita dekat orang lain pasal rahsia akak. memang tak guna

Itu lah antara cerita2 hanum dengan masyarakat. Sesungguhnya hanum ini x boleh duduk dengan masyarakat. Hidup seperti talam..bermuka dua..didepan melengkung , di belakang flat. Oh..i hex u...Hanum adelah contoh wanita yang x patut di contohi baik dari segi penampilan, mahupun perangai beliau..sungguh Tusse beliau ini...renung2kan lah dan selamat beramal


ps: Nama, watak, umur, latar belakang adalah palsu,,,tetapi situasi adalah benar semata- mata...tiada kaitan dengan yang sudah mati tetapi berkaitan dengan yang maseh hidup..

~sekian

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

i hex u also!!!huhu...hanum ist eine Tusse...fick sie mal!!

Tanpa Nama berkata...

ish3.ini hanom yang berambut kembang seperti ilah dan berkulit putih seperti leman tu ke?.

najiha herbalife berkata...

hanum versi kajol

zartezaty berkata...

weyh aku baca ayat pertama aku da tau tu sapa! jiha! mari kite gulingkan dia! hahaha

zartezaty berkata...

ok lepas aku baca ayat kedua aku da x kenal da. lolllll :D