Ahad, 21 Februari 2010

kerja kurang siuman~

cerita semalam
ye aku sudah kembali... kembali ke sekolah ...make kehidupan baru diteruskan... smalam balik agak pancit..bukan agak..memang pancit..kenape?? memandu sejauh 45o km..tetapi mengambil mase 10 jam? dimana logika? dah macam g kelantan lak kan..ah nak wat camne, banyak na tempat nak di singgahnye...hantar kama ke puncak alam...semat gak tempat yang di name kan puncak alam tuh .. walaupun jauh beribu batu.... balik terus pengsan...eh x.. sempat skaip lagi ngan apenk... huahua
cerita hari ini
pergi ke masjid jamek bukan lah untuk menunaikan semayang berjemaah tapi untuk membeli selipar yang beharga 18 ringgit... tetapi malang nye bukan selipa je aku sapu...sampah sarap yang ade di situ sume ku sapu juge..
Kemudian beransur ke OU tanpa sebarang tujuan...walaupon jauh kuturuti juga kehendak rumetku ini... Malangnye terbuang lagi duit ku di sini..usai berjalan2 di Ou aku kembali ke hostel untuk menyusahkan diri menghantar pulak si pendek ini berjumpa kekasih jambunya....di sane aku berjumpe rerakan ppsimp..lalu mengepau makanan mereke dgn alasan "aku diet dow, x leh makan malam" hahaha..bajet je..tp paling sedap kue tiow yg amsyar mkn ngan nasi goreng usa kepunyaan pokka..gilo..siap ade kentang,,,betul punye usa tuh..
selepas mkn..ijat mencuri kunci kereta lalu membawa jlt aku ke asrama mereka..sume org cm gelabah memandangkan beliau ni lesen L pon tade...sesampai di asrama mereke, mereke membuat kerete aku seperti boneka.. mad mencuri kerete aku lalu ke bangsar..ciskek punye mad..sambil menunggu mad..kami berborak2 sambil membincangkan destinasi untuk melepak malam ini..yeah melepak dengan menaiki kereta alphard amsyar ALPHARD tuuuu..gile bes..10 org leh masok..
setibanya mad di situ aku, farah khan, badiuzzaman, amsyar, pali, aqmal menaiki ALPHARD amsyar ke taman tasik perdana,,,manakala fakeh, pokka dan mad menaiki JLT..first time gi situ..aku menjadi gayat melihat taman permainan yang di lengkapi mainan sprti buaian dan lain2...wah kecik2 x dapat main ni..ape lagi main lah..sedang seronok bermain permainan, tibe2 pokka bersuara "weh , jangan main gelongsor yang ade atap. bahaye" heish kacau lah kau ni... org tgh bes2 ni...mood terus hilang...
kemudian kami menjalani sesi penggambaran menggunakan kamera hp badi, fakeh dan pali,,,10 minit sebelum jam 10.30 tibe2 si farah khan nak amek gamba kaki...pastu leh lak die ajak men polis sentri..cam bangang pun ade..maka kami bakal guru- guru malaysia ni pun bersetuju..aku, aqmal, pokka dan badi adalah golongan pencuri , dimana kami akan di kejar dan di tahan reman..hello,aku kene lari?membawa buntut yang berat ini? chantek sket..tp dek kerana seronok, aku pun berlari2 dengan sekuat hati..tapi disebabkan geng polis yang terdiri daripada farah khan, pali, fakeh, amsyar, mad(yang berlari pecut) ini handal2 belaka, geng pencuri telah kalah..huahuahua..cube lah anda bayangkan..umo dah 22 tahun leh men keja2...gilo....
jam 10.30 kami berangkat pulang,,,best juge berborak2 ngan fakeh dan pokka..bercerita tentang antu kopek..gile lucah antu ni..huhuhuh..dan sekarang sambil menulis blog, aku dengan kacaknye mengurut kaki sendiri..ye!saye penat..duh.......aku rase kalau aku mantain men keja2 ni, aku yakin aku boleh kurus...lagi kurus dari ahmad kamil!

2 ulasan:

Penk berkata...

boleh pulak ko lari2 dgn muatan lebih quota tu? muahahah

najiha herbalife berkata...

cantek bahase ko penk..aku da kurus akibat lari smalam tau..pastu skang kaki aku krem..hahaha