Sabtu, 16 Oktober 2010

Und du bist schon 22 =))


Lieber Siraj Fahmi,

sedari tadi saye menyelak-nyelak pesbuk awak dan terjumpe gambar ini..eh kacak juge siraju ni
walopun ade sebatang gigi terlebih dekat tepi tu..baru saye tau kawan saye ni ensem cam siput
(terima kasih kepada tuan punya album yang gambarnya ini dicuri dengan sengaja)

pejam pejam celik celik..anda dah pun berumur duapuluhdua tahun. ini bermakna umur anda sudah meningkat.. sebagai sahabat yang best dan kelihatan lebih muda dari anda, disini saya sertakan beberapa petua untuk kekal remaja =))

  1. Pertama sekali, ingat Tuhan! (ok ini takde komen lah..memandang kan ko seorang ustaz kan)
  2. Sentiasa tersenyum (senyum itu bagus..tapi aku tau ko selalu senyum..tp aku baru tau ko ade gigi lebih 1 heheh)
  3. Jangan gaduh dengan orang lain (jangan gaduh dengan orang apeng.. tak baik!)
  4. Amalkan sentiasa memakai krim pelembap (ni paling penting ni apeng..bukan saje die akan membuatkan kulit anda berasa segar..kebarangkalian untuk anda memutih tu besar..tambahan pulak anda tu nak balik msia..takut2 balik ostolia nanti orang tak kenal dah..susah tuu)
  5. Amalkan gaya hidup yang sihat..(seperti bersenam, berenang melompat-lompat, menyangkul..makan juge apeng..kurangkan la makan kicap..bukan ape..effect die teruk kottt)
ok best tak petua aku ni peng? yang depan tu aku ambik kat belog mane tah..pastu explanation tu aku buat sendiri tau.. hehehe

apeng, selamat hari lahir yang ke duapuluh dua.. semoga panjang umur murh rezeki dan memperoleh ape yang di hajati=)) saye di garisan khatulistiwa ni sentiasa mendoakan kesejahteraan dan kebahagian sohabat saya =)

tersangat ikhlas
nns

3 ulasan:

ladymiss berkata...

selamat hari jadi kawan plkn jiha!

Penk berkata...

dengan ini aku mahu meninggalkan ulasan. hahah. mekasih jih. nasib baik kali ni ko letak gambar kacak sket. kalau birthday aku ko nk letak gambar tayar hitam tu gak, xtau lah. hahaha. thanks alot! oh, terima kasih jugak kawan najiha

najiha herbalife berkata...

bukn senang aku nk ckp kau ensem